Sunday, December 30, 2012

သားက ဘ၀မသာပါအေမ....

by Lay Pyay Thone on Thursday, December 27, 2012 at 9:06pm ·
ကဗ်ာဆရာေမာင္ေလးေအာင္ကေတာ ့
ေက်ာခ်စရာတစ္ေနရာဆုိၿပီး...ဘ၀ေနေရးကုိကဗ်ာေရးခဲ ့ဖူးတယ္အေမ...
ရွဳပ္ယွက္ခတ္ေနတဲ ့ေခတ္မွာ...ရွဳပ္ရွဳပ္ယွက္ယွက္က်ေနာ္က
ဘရုပ္ဘယက္ဘ၀ျဖတ္သန္းမွဳနဲ ့ ခလုတ္ေတြလည္းခဏခဏတုိက္ခဲ ့ၿပီးၿပီ
ေရာက္ေလရာအရပ္မွာ...ေသာက္ေရသာရွိပါေစ...
က်ေနာ္ေနတတ္ပါတယ္အေမ...။

ဆင္းရဲအတိက က်ေနာ္ထြက္မေျပးခဲ ့ဘူး
က်ေနာ္...ေရေပၚဆီေတြလုိလည္းမရူးခဲ ့ဘူး
ေသမထူးေနမထူးလည္းမဟုတ္ပါဘူးအေမ

  ထမင္းစစ္စစ္ စားခ်င္တယ္ အေမရယ္
    အိမ္နံ႔ေမႊးတဲ့ အိပ္ရာစစ္စစ္မွာ အိပ္ခ်င္တယ္
    ေျခေထာက္ေတြကုိ မီးဖုိအေငြ႔ေပးခ်င္တယ္
    ဗမာ ပရေဆးသန္႔သန္႔ ေသာက္ခ်င္တယ္
    ၿပီးေတာ့ ေဟာဒီလုိ
    အေမ့မ်က္လုံးအေရာင္ကုိ မြတ္သိပ္ပါတယ္
    ေတေပေလလြင့္ၿပီး ျပန္လာတဲ့သားကုိ
    ကရုဏာသက္ၿမဲသက္တဲ့ အေမ့အၾကည့္ေလ

                                                          (ေမာင္ေခ်ာႏြယ္)

က်ေနာ္...ယဥ္ေက်းမွဳမေခါင္းပါးပါဘူးအေမ
ေဒသထြက္ကုန္ေတြနဲ ့လည္းယဥ္ပါးႏုိင္ပါတယ္
လူ ့ယဥ္ေက်းေတြနဲ ့လည္း ေပါင္းတတ္ခဲ ့ပါတယ္...
က်ေနာ္...ျပန္ရတာက အပြင္ ့ရုိင္း အရြက္ရုိင္းေတြပါအေမ...

ေပါတာက ရန္သူ
ရွားတာက ေႏြးေထြးမွဳ
ထုထည္ႀကီးမားတာက အတၱ
လွဳိင္းထေနတာက မာန
သားလွတာ သားအိပ္မက္ေတြပဲအေမ...

က်ေနာ္ေဖါင္ဖ်က္ရဲပါတယ္အေမ...
ဒီဆင္းရဲဒုကၡကုိ လက္ပုိက္ၿပီးတုိက္ၾကည့္ခ်င္လုိ ့ပါ.....။   ။

ေလေျပသုန္
၂၇ ဒီဇင္ဘာ ၂၀၁၂
 

No comments:

Post a Comment