Saturday, October 13, 2012

မဒမ္ေလေျပသုန္


by Lay Pyay Thone on Thursday, October 11, 2012 at 12:52am ·
သူက သေဘာေကာင္းတယ္...
အျမည္းေတြလည္း ဖြယ္ဖြယ္ယာယာလုပ္တတ္တယ္...
စကားနည္းၿပီး...အအိပ္အေနလည္းမႀကီးဘူး

က်ေနာ္က အရမ္းအလုိလုိက္သလုိ
သူက က်ေနာ္ ့ကုိ အရမ္းခ်စ္တယ္...

သူ ့ကုိယ္က ဘာနံ ့ပဲထြက္ထြက္
က်ေနာ္ ့အတြက္ေတာ ့...အၿမဲေမႊးတယ္
သူ ့မ်က္ေစာင္းေတြက
က်ေနာ္ ့အတြက္ေတာ ့...ၾကယ္ေၾကြသလုိပါပဲ...

မနက္စာကေန...ညေနအထိ
က်ေနာ္ ့ကုိ  ၿငိေစရဲ ့...
မင္းငါ ့အနားက ဘယ္မွမသြားနဲ ့ေတာ့...
ငါလည္း မင္းကုိခြဲမသြားေတာ ့ဘူး....

ဒီလုိနဲ ့
ဇတ္ေပါင္းလုိက္တာ...
ကမၻာေပၚမွာ...က်ေနာ္ေလာက္ရူးတဲ ့သူမရွိႏုိင္သလုိ...
က်ေနာ္မဒမ္ေလာက္  အတာလည္းရွိမယ္မထင္ဘူး........။

( ညတုန္းက အိပ္မက္ကုိ ေရးဖြဲ ့ပါတယ္...)

ေလေျပသုန္
၁၁ ေအာက္တုိဘာ ၂၀၁၂
 

No comments:

Post a Comment