Thursday, October 25, 2012



က်ေနာ္နဲ ့အမွားမ်ား

ခက္တာက…က်ေနာ္ ့မွာ အမွတ္သည္းေျခမရွိဘူး
ခက္တာက…က်ေနာ္ ့မွာ အ၀ိဇၹာနည္းနည္းမ်ားတယ္….
ႏုိးတစ္၀က္အိပ္မက္မွာ…အဓိပယ္ကလည္းရွိခ်င္ေသးတယ္…

သူမ်ားအျပစ္ကုိမ်ားမ်ားျမင္တတ္ၿပီး
ကုိယ္ ့အျပစ္က် အေမွာင္ခ်ထားတတ္တယ္…
ဆန္ ့က်င္ဘက္လိင္ကုိ…အရမ္းလည္းခ်စ္တတ္သလုိ…
ခဏနဲ ့လည္းေမ ့ခဲ ့ဖူးတယ္…

အလုပ္လုပ္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္တတ္ၿပီး
အလုပ္မရွိရင္လည္းမေနတတ္ဘူး…
တစ္ရပ္တစ္ေနရာကုိ…အၾကာႀကီးခံစားခဲ ့သလုိ
တစ္ေနရာတည္းမွာလည္း…ၾကာၾကာမေနခဲ ့ရဘူး…

အရက္ဆုိင္တစ္ဆုိင္ကုိ ၾကာၾကာမေသာက္တတ္သလုိ…
ရည္းစားတစ္ေယာက္ကုိလည္း  ၾကာၾကာမတြဲခဲ ့ဖူးဘူး
မွန္နန္းရာဇ၀င္ကုိ…မေလးစားခဲ ့သလုိ
မိသားစုရာဇ၀င္ကုိလည္း…အေလးမထားခဲ ့ဘူး…

ရူးတယ္ပဲဆုိဆုိ…
က်ေနာ္ကုိယ္က်ေနာ္ခ်စ္ၿပီး…
က်ေနာ္ ့ အတၱကုိပဲကုိးကြယ္ခဲ ့တယ္….

က်ေနာ္မွားသလားအေမ
က်ေနာ္လာခဲ ့တာ
အ၀ိဖၹာနဲ ့တဏွာျမစ္ဖ်ား
က်ေနာ္သြားေနတာ………
အႏုမာန ပင္လယ္…..
က်ယ္ခ်င္သေလာက္က်ယ္စမ္းပါေစ….
က်ေနာ္…စီးေနဆင္းေနရဦးမွာပဲ…………………………။

ေလေျပသုန္
၂၆ ေအာက္တုိဘာ ၂၀၁၂

No comments:

Post a Comment