Tuesday, September 25, 2012

Post titleအေမ ့ကုိလြမ္းလုိ ့…

က်ေနာ္ပုိက္ဆံမရွိတဲ ့အခါ
က်ေနာ့္ပတ္၀န္းက်င္မွာလည္း ပုိက္ဆံမရွိဘူး။
က်ေနာ္အဆင္မေျပတဲ ့အခါ
က်ေနာ္ ့ပတ္၀န္းက်င္မွာလည္းအဆင္မေျပၾကဘူး။
ဒီလုိပါပဲဗ်ာ
အေပါင္းအသင္းမိတ္ေဆြဆုိတာ
ဓါးသြားထက္ကပ်ားရည္စက္ပါ
ရုိးမယ္ဖြဲ ့ရတာလည္း
အမ်ိဳးကုိပဲတြယ္တာတဲ ့စိတ္ေၾကာင္ ့ပါ။
အေမရယ္…
ဒီေရနည္းငါးက  တဖ်ပ္ဖ်ပ္လူးေနေသးတယ္
အေမ ့သားက ဘ၀မၿငိမ္ေသးဘူးအေမ
အတုံးလုိက္အတစ္လုိက္  ဘ၀ကုိျပ႒ာန္းရင္း
တုံးတုိက္တုိက္ က်ားကုိက္ကုိက္ဆုိၿပီး
သားမုိက္ေပါင္းလည္းမ်ားၿပီ အေမ။
က်ေနာ္ရွိတယ္အေမ
က်ေနာ္ျဖစ္တယ္အေမ
ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ေရးၿပီးတုိင္း  ရင္ထဲေပါ ့သြားသလုိ
ဘ၀ကုိ ေခါင္းမာမာနဲ ့ ေရးဆဲပဲ
ဒီရင္ဘတ္ကဘယ္ေလာက္ေကာ ့ႏုိင္မွာလဲ
ဒီေခါင္းက ဘယ္ေလာက္ေမာ ့ႏုိင္မွာလဲအေမရယ္…
ဒါေပမဲ ့  အေမ ့သားကေတာ ့
ေကာ့ၿမဲ ေမာ ့ၿမဲပါ
လမ္းေတြက မာတယ္အေမ
က်ေနာ္ေပ်ာ ့ရင္  ဒီလမ္းေတြကုိဘယ္လုိေလွ်ာက္မလဲ
ဒီလမ္းအဆုံးကုိ ဘယ္လုိေရာက္မွာလဲအေမရယ္။
က်ေနာ္သြားေနေသးတယ္အေမ
က်ေနာ္သြားႏုိင္ေသးတယ္အေမ
အရုဏ္ပ်ပ်ကုိေတာ ့ ေရာက္ကုိေရာက္ရမယ္အေမရာ။      ။

ေလေျပသုန္
၁၃ စက္တင္ဘာ ၂၀၁၂

No comments:

Post a Comment