Friday, September 28, 2012

မိမိ ရရ ၄၂



က်ေနာ္ေရာက္ရွိျခင္း ၄၂
က်ေနာ္ပုိင္လုိက္တဲ ့ ၄၂
ရာစုႏွစ္တစ္၀က္နားကုိ ေျခာင္းၾကည့္ခြင္ ့ ၄၂
က်ေနာ္ၿပံဳးခဲ ့တာ ၄၂
က်ေနာ္ငုိခဲ ့တာ ၄၂
က်ေနာ္ခ်စ္ခဲ ့တာ ၄၂
က်ေနာ္လြမ္းခဲ ့တာ ၄၂.....။

အေမ...
က်ေနာ္ ရွိေနေသးတယ္အေမ
က်ေနာ္ ရွင္ေနေသးတယ္အေမ
အေမ ေပးခဲ ့တဲ ့...အေသြးအသားဟာ
 ေဘးမမ်ားေသးဘဲ က်န္းမာတယ္အေမ....။

ေခတ္ၾကမ္းၾကီးက ၂၆
ေခတ္ဆုိးႀကီးက ၁၂
ေခတ္ေၾကာင္က ၂
အားလုံးေပါင္းေတာ ့ ေဟာင္းေလာင္းေပါက္
ေခါင္းေလာင္းသာေခါက္ၿပီး....ေက်ာင္းတက္ခဲ ့ရေပမယ္ ့
ပညာ ရြဲ  ့ ရြဲ   သညာနဲ ့နဲ ့
အဲဒီလုိ  စခဲ ့ရတဲ ့ လူငယ္ဘ၀
လြမ္း မရေတာ ့ဘူး။

ကေလးပါအေမ
က်ေနာ္သိတာေတြက  ကေလး
က်ေနာ္တတ္တာေတြလည္း ကေလးပါ
အဲဒီကေလးက အရုိင္း နဲ ့ႀကီးခဲ ့ရတာ
တုိ ့ေခတ္ကုိေရာက္ရမည္ နဲ ့ႀကီးခဲ ့ရတာ
သပိတ္ေမွာက္ေက်ာင္းသား နဲ ့ႀကီးခဲ ့ရတာပါအေမ။

ထူလုိက္ပါးလုိက္ေခတ္ထဲမွာ
က်ေနာ္  အထူအပါးနားလည္ခဲ ့ၿပီအေမ
က်ေနာ္ ေငြကုိေရလုိမသုံးႏုိင္ခဲ ့ပါဘူး
ဒါေပမဲ ့ ၀င္ေငြရွာတတ္ခဲ ့တယ္…
အေမက ခရုိနီအသုိင္းအ၀ုိင္း၀င္မဟုတ္ေတာ ့
က်ေနာ္ ရပ္တဲ ့အကန္ ့က  သန္ ့တယ္အေမ…။

ဒီေရတက္ေတာ ့
ဒီေတာေတြပ်က္တယ္
ဒီေရက်ေတာ ့
ဒီအလွေတြ…..ပ်က္ခဲ ့တာပဲမဟုတ္လား။

ဒီေခ်ာင္းေတြေကာေတာ ့လည္း
ဒီ ခေရာင္းေတာေတြက
ထေနာင္းေတြ နဲ ့လွ
ကၽြန္းမရရင္  ကုိင္း
ကုိင္းမရေတာ ့  ရုိင္းေပါ ့
တကယ္ေတာ ့
ဘာမွ   မွီလုိ ့မရတဲ ့   ဘ၀အမွန္ပါအေမ…။

က်ေနာ့္မွာ…
ငယ္ခ်စ္ကလည္းသစၥာမရွိ
ငယ္ေပါင္းကလည္း ေမတၱာမသိဘူး
က်ေနာ္ ့…ျဖတ္သန္းမွဳက  ဆူးလွည္းသာသာပါ
တလူးလူး တလဲလဲနဲ ့ ၄၂ ပါအေမ။

က်ေနာ္ ့ ငယ္သူငယ္ခ်င္းေတြ
ေသကုန္ၿပီအေမ…
ဒီေခြးၿမီးေကာက္ တစ္ေယာက္ပဲ
A  ကေန Z အထိ  ဘာမွမညိေသးဘူးအေမ
အရွိတရားက  သတိမထားလည္းလွတုန္းပါပဲ။

ဒီတစ္ေၾကာင္းၿပီးသြားလုိ ့
ေနာက္တစ္ေၾကာင္းထပ္ေရးလုိက္ေတာ ့လည္း
ေလာကဓံရွစ္ပါး ပါပဲ
အားပါးတရဆုိတဲ ့သီခ်င္းကလည္း ဘုံသုံးပါးကမလြတ္
ဒီဘ၀ မကၽြတ္တာေတာ ့အမွန္ပဲအေမ။

အေမေျပာေနက်စကားလုိေပါ ့
တစ္ေယာက္နဲ ့တစ္ေယာက္မွာ ထာ၀ရစာခ်ဳပ္ မရွိခဲ ့ၾကဘူး
က်ေနာ္ ့ အလြမ္းဓါတ္ခံကုိက ပန္းရနံ ့မသင္းခဲ ့ဘူး
က်ေနာ္ ့မွာ အခ်စ္ဦးဆုိတာလည္း အရုပ္ေရးျပရတဲ ့အျဖစ္
က်ေနာ္ စစ္စစ္ပါအေမ။

က်ေနာ္ ့မွာ အခ်စ္စစ္အခ်စ္မွန္ရွိတယ္အေမ
ခ်စ္သူစစ္စစ္မရွိခဲ ့ဘူး
က်ေနာ္ မိတ္ေဆြစစ္စစ္ပါအေမ
မိတ္ေဆြအစစ္မရခဲ ့ဘူး
ဒါေပမဲ ့
တျခားတစ္ဖက္အတြက္
ရန္သူစစ္စစ္
က်ေနာ္ ့မွာ ရန္သူစစ္စစ္ကေတာ ့ေသခ်ာေပါက္ရွိတယ္အေမ။

ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနပါတယ္အေမ
အေမၿပံဳးသလုိ က်ေနာ္ၿပံဳးတတ္ခဲ ့တယ္
အေမရုန္းသလုိ ကေနာ္ရုန္းခဲ ့တယ္အေမ
သစၥာက ေလးပါးဆုိအေမရဲ 
ဟုတ္မွာပါအေမ
က်ေနာ္ ့ ၄၂ က
ပါးပါးနဲ ့ ေလးလုိက္တာအေမရယ္…။

ေနာက္ဘ၀မွာ
က်ေနာ္ရခ်င္တာႏွစ္ခုပဲရွိတယ္
ေတာ္လွန္တတ္တဲ ့စိတ္နဲ ့
အႏုပညာ ဗီဇပါပဲ
က်ေနာ္ မက္မက္စက္စက္ရွိလွ
အသက္နဲ ့ထပ္တူထပ္မွ်ပါ။

ေနာက္မဆုပ္ဘူးအေမ…
က်ေနာ္ ့ ၄၂ က  သစၥာအျပည့္
က်ေနာ္ ့ ၄၂ က  ေရာင္ရွိန္ျမင္ ့ျမင္ ့
က်ေနာ္ ့ ၄၂ က  တဖိတ္ဖိတ္တလက္လက္
က်ေနာ္ဆက္ထားတဲ ့  ဆက္ေၾကာင္းဟာ
လက္ေဟာင္းပါအေမ… ေစ်းေတာ ့မေပါဘူး။

ဒီခလုတ္ဟာ
ဒီပုပ္ထဲက ဒီပဲပါဘဲ
က်ေနာ္ လက္ဆုပ္လက္ကုိင္မိေနတဲ ့ ၄၂ မွာ
အမွန္တရားကေတာ ့  ခုထိရုပ္ရွင္ရုိက္လုိ ့ေကာင္းတုန္း
က်ေနာ္ကလည္း  ကဗ်ာေရးလုိ ့ေကာင္းတုန္းပါအေမ…...။   

ရက္ေပါင္း ၇၀ ပဲလုိေတာ ့တဲ ့ ( ၄၂ )ေျမာက္ေမြးေန ့အတြက္
ေလေျပသုန္





No comments:

Post a Comment