Wednesday, September 26, 2012

ျပန္သာျပန္ခဲ ့ၾကပါ

ေတာ္လွန္ေရးမွာ  အမွားအမွန္ဆုိတာ
သမုိင္းကေျပာမွာမုိ ့
အေ၀းေရာက္သားေတြ   အမိေျမကုိျပန္သာျပန္ခဲ ့ၾကပါ
ကုိေအာင္းေ၀း ျပန္လာပါ
ေလဆိပ္မွာ
ကဗ်ာေတြ  ေအာ္ေအာ္ရြတ္ၿပီးႀကိဳပါ ့မယ္
ယာမာဂူခ်ီ ခင္ေဆြရီနဲ ့အတူ ျပန္လာခဲ ့ပါ အကုိ
ပင္လယ္မဲ ့မဲ ့ျမစ္ကုိ
အကုိ ့ေလ အကုိ ့ဟန္နဲ ့  က်ေနာ္တုိ ့ရြတ္ၿပီးႀကိဳမယ္။
ျပန္သာျပန္ခဲ ့ၾကပါ
ကုိေနေဇာ္ႏုိင္ ျပန္လာပါ
ေလဆိပ္မွာ
သံလမ္းမဲ ့ရထားထဲက  မ်က္ရည္၀ဲရတဲ ့ စာသားေတြကုိ
ေအာ္ ေအာ္ရြတ္ရင္း က်ေနာ္တုိ ့ႀကိဳမယ္။
ျပန္သာျပန္ခဲ ့ၾကပါ
ကုိခင္လြန္း ျပန္လာပါ
ကုိလြဏ္းေဆြျပန္လာပါ
မေမၿငိမ္းျပန္လာပါ
မခက္မာျပန္လာပါ
သစ္ေကာင္းအိမ္ျပန္လာပါ
လင္းေအးထင္ျပန္လာပါ
ကဗ်ာေတြေအာ္ေအာ္ရြတ္ၿပီးက်ေနာ္တုိ ့ႀကိဳပါရေစ
အေ၀းေရာက္ အေမ ့သား အေမ ့သမီးေတြကုိ
အေမ ့အလံလႊင္ ့ၿပီး က်ေနာ္တုိ ့ႀကိဳပါရေစ
ျပန္သာျပန္ခဲ ့ၾကပါ ….
ကဗ်ာေတြေအာ္ေအာ္ရြတ္ၿပီးက်ေနာ္တုိ ့ႀကိဳပါရေစ…။

ေလေျပသုန္          ၆ စက္တင္ဘာ ၂၀၁၂

No comments:

Post a Comment